21 Şubat 2016 Pazar

YENİ TREND GRİ SAÇLAR

Merhaba ilk yazımda bu yılın trendi olan gri saç modasını ele almak istedim. 2016 ve 2015 yılında özellikle biz gençlerin çokça kullandığı bir renk, 2015 yaz aylarında saçlarda çokça görmüştük bu rengi bu yazda çokça görüceğiz sanırım. Bu renk benim çok hoşuma gitti, eğer cesaret edemiyorsanız sprey boyları deneyin özellikle yazın dış görünüşünüzde bir farklılık yaratmak için ideal bir seçim. Sadece saçın tamamına uygulamanıza gerek yok uçlarına bile uygulasanız gerçekten harika duruyor.









 Ben bu rengi özellikle koyu saç tonuna sahip olanlara çok yakıştırıyorum fakat sprey boya kullanırsanız renk belli bir süre sonra aktığın için kötü bir renge dönüşebilir sarı gibi bu tür durumlara karşı kuaförünüze danışarak kendi rengine boyatabilirsiniz. Bana kalırsa gri saç modası daha çokça devam edecektir bende denemeyi düşünüyorum bilgileri sizinle paylaşacağım iletişime geçmek için mailimden veya instagramdan bana ulaşabilirsiniz. Umarım keyifle okumuşsunuzdur.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder